Julklappsadresser.

onsdag 1 december 2010

Hej igen alla vänner. Nu duggar det tätt med inläggen här på bloggen.
Häromdagen såg jag på någon annans bloggsida, (jag minns inte vilken,) att hon tagit dom ganska fula julklappsadresser som Åhle´ns skickat ut, och gjort om dom.
Det har jag också gjort nu!
Använde gamla småbitar från lapplådan, band som blivit över för att dom varit för korta, lite glitter, och så någon stämel.
Se så fina dom blev. I alla fall bättre än orginalen:)


Har även embossat lite. Frimärkena är väldigt vackra och köpta i min lokala pysselbutik, men finns även här.
Visar ett par till.




Anmäler nog de här till Christmas Stampin´All Year Long där Anything goes den här veckan.
Kollade runt på nätet lite och vipps så hittade jag den här sidan: Cards of Maria! Första gången jag varit där och tittat, men den ser mycket trevlig ut. Där har dom en spännande Adventskalender utmaning-kolla in den. Jag ska prova att delta med mina små alster.
Jaha, det var allt för idag. Hoppas du får en fortsatt bra vecka.
Kram, Birgit

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

1 kommentar:

Nita sa...

kanonfina tags. Kul att du hittade till Cards of Maria´s blogg och vill vara med i vår julkalender.
kram Nita
medlem i Cards of Maria´s A-team

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS