Du är en pärla

lördag 8 januari 2011

Hej, och härlig Lördag på er alla!
Idag har jag gjort ett kort med ett av mina gamla bokmärken.
Förr i tiden när det inte fanns så mycket fina stämplar och andra vackra bilder,
 använde jag ofta bokmärken till mina kort. Det gör jag aldrig nu för tiden och det är ju synd, för jag har en del riktigt vackra i mina gömmor.
Men hos Cute Card Thursday ska man använda sig av det som är gammalt, så det passar ju bra. (Out with the old)
Och jag har använt mig av sketchen hos Mojo Monday.



Fantastiskt vackra papper från Bo Bunny - A gift of love
Spellbinders nest. - Beaded Ovals
Lite närbilder.




Stämplar från You Do.



Diverse spets och dekorationer kommer från mina röriga lådor.
Kul att du ville titta in på min blogg, och så önskar jag dig en Trevlig Helg!
Kram, Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

2 kommentarer:

Julee (Vervegirl) sa...

Such a lovely card. Thanks for playing Mojo Monday!

Vanja sa...

Gorgeous card! Fabulous image and papers.
Thank you for joining us at CCT!:)
Hugs, Vanja

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS