Brunt Julkort - clean and simple

onsdag 15 december 2010

Hallå, idag är jag tidig!
Det gick i rasande fart (med mina mått mätt) att göra det här kortet till Cards of Maria´s utmaning.
Varför gör jag inte sådana här rena och enkla kort lite oftare? Det blir ju väldigt elegant på något sätt.
Kortbasen har många år på nacken så jag vet inte varifrån den kommer, men den är väldigt fin.


Ett  dekorpapper med lite bruna glittriga snöflingor och en stämpel från Reprint, det var allt.
(OK då, jag lade på lite guldglitter i stjärnan....)


Jag vill visa insidan också.
 Där har papperet en rosa - brun ton, använde en stämpel från Inkido.
Snyggt och enkelt.


Det är bara synd att bilderna inte blir bättre.
Jag ska ändå försöka lägga ut inlägget hos clean & simple stamping.
Tack för titten!
Kram , Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

2 kommentarer:

Petra sa...

Snyggt! Clean and simple är snyggt och i brunt dessutam, kanonsnyggt. Jättetrevligt kort och textstämpeln är underbar, den bara måste jag köpa nån gång. Även den snirkliga på framsidan är jätteläcker. Kul att du fortfarande hänger på.

DT Petra/peu

lagoon sa...

It's very elegant!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS